kızlar meraba ben bazen düzenli beslenemiyorum yani ne bileyim her gün süt ve ya yoğurt yada sağlıklı şeyleri her gün düzenli bir şekilde yiyemiyorum öyle günlerde korkuyorum acaba bebeğim gelismiyormu diye ayrıca su içmem de her zaman çok iyi değil yani günde en fazla 6 7 bardak içiyorum acaba iyi mi doktoruma da bunu sormayı her defasında unutuyorum malum gidince bebeği ultrasyonda görünce tüm sorular uçup gidiyor aklımızdan 😊bu konuda sizler nasılsınız acaba