Gnlozbk Durunbigeldim ebebek markasının baby me aldım bende ebe ve doktor önerisiyle tek banada değil arkadaşımada doğum yaptığı doktor ve yanındaki ebe önermiş slepy markasıyla aynı bence
Destina16 Kimkibu hayır 1 numara zaten öteki erken doğan bebisler için. Doğru almışsın zaten bebiş 2500 kg ve 4500 kg arası doğuyor. Boşver kayınvalideni doğru 🤗👏👏👏👏🤣🤣🤣
Zafsim0801 Durunbigeldim 15 günlük bebeğim var Slepyy natural kullanıyorum şükür memnunum şuanda sızdırma vs yapmadı
EceEgemen Durunbigeldim cnm bu o kadsr değişken bişey ki prima Premium care aldım oğluma deli gibi pişik yaptı huggies aldım hep çişini üstüne geçiriyordu molfix kullandık Bi süre artık bezi bırakacağı zaman sleppy kullanmaya başlamıştım ondan memnunum. Şimdi 2.ye hamileyim ilk deneme için Baby turco aldım 1 numara beğenirsem devam edicem beğenmezsen gene değişim 😂
Adaaa34 Durunbigeldim Canım ben prima yeni doğan aldın bir paket deneyip öyle karar vercem.Hiç stok yapmadım pişik yaparmı sızdırırmı deneyip karar vercem sende öyle yap.Sleepy de öneriyorlar ama yeni doganı prematureye göre yazanlar olmuş belki deneyerek geçerim onada😊
mrs_elisah Durunbigeldim kesinlikle e bebek baby me. 3 aydır kullanıyoruz koku sızdırma taşırma pişik hiç bir şey olmadı çok memnunum. Fşyt çok uygun zaten.
mrs_elisah Sevgiliilknur ben kullanıyorum. Aşırı memnunum. Koku pişik sızdırma taşırma VS hiç bir şey yok.
Mom040 Sleepy’de indirim var diye bio natural serisinden 2 ve 3 numarayı aldım. Tanesi 89.99′a geldi. İlk önce biraz daha ucuz olanı deneyeyim dedim, bezinden memnun kalmazsak primaya geçeriz diye düşündüm.
BukGS10 Durunbigeldim E bebek te kendi markasi olan ebaby bebek bezi aloe verali modeli var yorumlar çok iyi bi araştir istersen fiyat olarakta gayet uygun
kubr_pak Durunbigeldim Ben prima pure aldım, onu kullanmaya başlayacağım içeriğinin temiz olduğunu felan biliyorum çok araştırmıştım
1anne-2bebek Durunbigeldim oğlum 3 yasında onda prima premium care kullabıyordum. Kızımda da premıum cade kullanmaya devam edicem Allah izin verırse. Ben cok memnun kalmıştım. Bez hiç yok gibi cok ınce.