Merhaba kızlar 🌺 ikinci doğumunu yapmış bir arkadasım bana e bebeğin yeni dogan bezini kullanıp cok memnun olduğunu,zaten ilk zamanlar cok çişli bez cıkarttıklarını soyledı oyuzden fikir verdi ama benim de kafam karısı acıkcası. Sizce ne yapmalı.? Kullanan varmı?