Cemrenuraydin SedaCeki korkma hiç yine istersen sor ama 24. Hafta çocuğun büyüme atağı haftası uygulamada kendin de görürsün. Biraz erken başlamıştır büyüme atağı. Uzan dinlen bu hafta hiç yorma kendini. Benim zorlu geçmişti 😒
SedaCeki Cemrenuraydin evet gece okudum buyume atagi gerceklesiyor yaziyordu bugunde bol bol uyudum cok sukur iyiyiz kalmadi kasık ağrilarimiz çok şükür 😊
SedaCeki islim-Hasanli6 bi yasak yoksa gofret yada ne bilim dondurma mi tatsan ben tatli yedigimde cok hareketleniyor. Gerci bu haftalarda bazen hic kipirdamadigi olabiliyormuş.
islim-Hasanli6 SedaCeki bizim oğlan inatçı çıktın canım yedim ama yok bişey bekliyorum bakalım elimle dokununca kalbinin atışını hissediyorum ama yinede ne bileyim biraz kıpırdasa sevincem
ecevecev21 Canım bende 23.haftamdayım ama 20.haftaya girdiğimden beri çok ağır bir şey yapınca aynısını yaşıyorum dikkat etmek lazım bebişlerimizi kucağımıza alana kadar☺️
islim-Hasanli6 SedaCeki yok yeni gittik 1 hafta olmadı gayet iyi çok şükür kime sorsam bu şekilde bendede olmuştu diyor 😂 bakalım devam ederse gideriz bi yine nolur nolmaz
SedaCeki islim-Hasanli6 simdi doktordan ciktim cok şükür bir sorun yok hatta hanim efendi kasiklarda uzanmis yatiyor kendini gerdikce aciyormus 🤣 kasik agrisi idrar yolu enfeksiyonundanda olabilirmis idrar tahlilide verdim. Onun disinda agri sorun yaratmazmis.