Mrv9191 benimde hamileliğimin başında aynı tehlike oldu. İğne oldum bebeğin tutunması için bir ay kadar yattım. Sonra doktorum artık tehlike geçti herşey yolunda dedi normal hayatıma döndüm. Kendinizi sıkıp strese sokmayın bebeğede yansıyor. Herşey çok güzel olur inşallah sizin içinde.