Mrv9191 Arkadaşlar Ev işi yapmak zararlı mı 20 haftalık hamileyim biraz kendimi zorlayınca ağrılar kramplar giriyor normal mi acaba 😐
metehaninannesiii Mrv9191 normal canım ama yapmak istersen de dinlerenerek yap ben o sekulde yapıyorum
34_21_23 Mrv9191 bi riskiniz yoksa sürekli oturmak zararlı asıl. 32 haftalık olduk hala hiç birşeyimi kısıtlamadım
Minnosunannesiii Mrv9191 yap yavrucum düşük tehlike filan yoksa bebek karnımıza iple bağlı değil🤣 rabbimin izniyle Birşey olmaz temizliğini ypa yemeğini yap işini gücünü yap
Melos2234 Mrv9191 zorlama kendini canım bende birşey olmaz diye zorladım şuan 34 haftalığım kalça kemiğim düşmüş ☹️
Oznur_08 34_21_23 bende öyle valla hamile değilken nasılsam aynı öyleyim işler hiç bitmiyo😂 eskiden su taşır çamaşır yıksrlarmış şimdi sehpa kaldırmaz hallere geldik şaşırıyorum 🤦🏻♀️
Ceyda97 Ya bende geçen temizlik yapıyrdum sinir ettiler insanı sen hamilesin bırak evi diyorlar hamilelik hastalık değil ya resmen hastalık olarak görüyorlar sanki iyi olduktan sonra evimin işini hep yapıyorum çok şükür koltukları çekmiyorım Altı yüksek rahatlıkla süpürüp siliyorım kendimi zorlamadan yavaş yavaş yapıyorum hiçde birsey olmaz bence ağır kaldırmadan kendini zorlamadan yapınca
Delicesareti Ceyda97 hamilesin die kendini koyverme evini temiz tut da deseler yine sinir olursunuz bence sinir olunacak ne var ki bunda ne güzel sizi düşünüyorlar işte herşeye alınmak hiç doğru değil çevremize hiç ağız açtırmıyoruz resmen söyleseler suç söylemeseler suç
Seroy Niye zararlı olsun canım yavaş yavaş yaptıktan sonra tabi bi riskin yoksa unutma hasta değilsin hamilesin bu tarz düşüncelere girip kendini kısıtlama
Fabulas Ters bi şekilde hareket edilmediği sürece hareket sağlıktır vallahi, sürekli yatmayı hic sevmıyorum hep hareket halindeyım, agrım olunca oturuyorum,gecince işlere devam😀
Miumiu Mrv9191 Canım daha bugün yazlık kışlık değişimi yaptım belim çatlıyor valla😂😂 Ama ben en başından beri riskli bir gebelik geçirmediğim için hareketlerimi hiç kısıtlamadım. Eve bakmazsam bakcak olan yok valla mecbur yapıcaz😂
Mrv9191 Miumiu aynen mecbur yapmak gerekiyor benm bir düşüğüm olduğu için ilk haftalar korkuyordum yine ağrı olunca ister istemez bi korkuyor insan ilk çocuk olunca tedirgin oluyoruz
kucuktosbik27 Mrv9191 hayır zararlı değil canım 34. Haftadayım her işimi kendim yapıyorum ama biraz dikkat etmek gerekiyor tabi çok zorlayınca ağrı oluyor . Hareketli olmak hareketsiz olmaktan çok daha iyi hamilelikte
Delicesareti Ceyda97 dikkatimi çekti hamilesin kendini yorma diyenlere sinir olmanız belki yorumum sayesinde artık sinir olmazsanız die düşündüm olaylara iyi taraftan bakın herşeye sinir olmayın
Ceyda97 Delicesareti bir insana sürekli sen hamilesin sen hamilesin diye her seferinde deli gibi söylenmez kötülüğümü istesinler yada istemesinlerozamann gelsin onlar temizlesin evi temizlemeden olur mu hiç sıkıntım yok tehlikem yok neden evimi temizlemicem temizleyip badana yaptığım yok normal günlük temizlik yapıyorum yapmayayım mı yani
Omerhatice Mrv9191 eğer bir riskin yoksa dinlenerek yapabilirsin canm bende 29 haftaligim be bir tanede oglum var herseyimi kendim yapıyorum cam silmek ve beyaz eşyaları çekmek hariç 🤗
Ozlemakcay Mrv9191 36. Haftamdayım her işimi kendim yapıyorum. Vam silmek hariç o da camlarım çok büyük balkonlarım kapalı diye kendinizi kısıtlamayın hareket etmeniz hem bebek hem sizin için en sağlıklı olanı bi risk olsa doktorunuz söylerdi zaten. Dinlenerek yapın fazla uzanmadan ağır kaldırmadan.
Cevirmenannee Mrv9191 kız düşük tehliken erken dooğum riskin falan yoksa yap tabi niye yapmayasın ama kendini yormadan yap ben 37+2yim hala kendim yapıyorum temizliğimi
Mrv9191 Cevirmenannee ilk haftalar düşük riskim vardı daha önce bir tanede düşüğüm oldu 6 haftada yine korkuyorum bi ağrı olduğunda maalesef