burcu_izmir Srthsb Karnım iyice gerilene kadar hep göbekten yaptım, sonra kola geçtim. Koldan kendim vuramadığım için eşim yapıyor, arada uyuyakalırsa filan göbekten yapıyorum ama gergin olmayan nokta bulmak iğne yapmaktan daha zor artık 😅
Yasemin0728 Elcnbykckr içerikleri aynı diyorlar ama Enox yakmıyor oksapar yakıyor esime soluyodum sana öyle geliyordur diyodu bak sizdede öyleymiş
Elcnbykckr Yasemin0728 evet kesinlikle enox a devam diğerini eşim vururken ilacı veriyoken resmen yakıyor yani
LimonCocuk Ilk hamileliğimde başlangıçtan 41+4e kadar karnımdan yaptım.. çünkü dr hiç bir sakıncası yok dedi ve yağlı dokuda daha kolay ilerlediğini söyledi.. şimdi de 13 haftalığım yine karından.. hepimize şifa olsun🍋
Cutepregnant Srthsb 36.haftadayim ilk gunden beri göbeğimden yapiyorum size de gobek tavsiye ederim daha rahat
Zynp41 Srthsb Bende 28+5 haftalığım göbekfen vuruluyorum doğuma kadar hönekden düşünüyorum kol ve bacak çok acıyor
ovgu Srthsb 37. haftamdayım göbeğim çok sert ama hala göbekten yapıyorım,diğer yerleri denemeye cesaretim yok,doktorumda göbeğe yapmamda hiçbir sakıncası olmadığını söyledi
D1lek Srthsb iğneyi 4 haftalıkken başladım şuan 33+2 deyim bana en rahatı göbek geldi hala devam ediyorum doktorumda son güne kadar göbekten devam edebilirsin dedi.