Mrb Hamişler😇
20haftalik hamileyim ve suan hamileliğin başından beri oksapar kan sulandırıcı iğne kullanıyorum.simdiye kadar hep göbeğimden yapıodum ama artık göbeğim biraz büyüdü ve sertleşti. Doktorum sakincasi yok hala yapabilirsin dedi ama korkmuyoda deilim.kolum ve bacağımdan da yapabilirim ama oralar daha sert olduğu için hem cok canim yanıyor hemde iğne sanki dagilmiyor yerleri morarıyor ve icinde beze gibi bisi kaliyo🙁 bu şekilde iğne kullanan varmi aranızda göbekten ne zamana kadar yaptınız?