uleErenTozkoparan Benimde bu kasılmalar 30uncu hftadan beri vardı en son 34 de yükseldi nstde sancı çıktı doktorum hastaneye yatırıp ciğer gwliştirci yaptırdı serumlarla sancı durdu şimdi 35+6 yız hala karnım sürekli sertleşyo sıklaşırsa su kan bişe gelirse hemen gel dedi bide normal olsa sorun değil sezeryanlıyım yani bu toplanmalar sancı canım
Asiyeece123 35+6 yim iki gundur ayni sekilde agrim var birazdan hastaneye gidicem ntsye bagliyacakmis doktor ins hersy yolundadir
Betlgkcee Zeynepmom hicbiyere uzanmadim canım hatta evde en ufak bir iş bile yapmiyodum bazi gebeliklerde bunlar olabiliyomus ama yavaş yavaş kendini belli ediyomus doktorumu aradığımda muayene cagirmadigi için önlem alamadık tabi erken doğum olmuş oldu
Betlgkcee Pasaannesi bazı gebeliklerde olabiliyomus canım hicbisey yapan biride degildim yani hep yatiyodum ama erken geleceği varmış şimdi hayırlısıyla yoğun bakımdan çıkmasını beklicem