Pasaannesi sanki bütün doktorlar ayni cümleleri kuruyor bende aradım aynısını söyledim cumartesi bianda kan boşaldı hemen gittim hastaneye bebek plesantadan ayrılmak uzereymiş 30 saniye geç kalsam oksijensiz kalacakmiş acil sezeryana alindim 4 gündür yoğun bakımda kızım ciğerleri tam açılmamış doktordan şikayetçi oldum bile beni muayene çağırıp bakmasi gerekiyomuş birde ayaklarım çok sismisti eğer doktor muayene etmiş olsaydı beni hastaneye yatirirlardi hiç hareket etmezdim ve ciğer geliştirici iğne vururlardi bebeğim anne karnında bir süre daha dururdu şimdi yoğun bakımda dava actim ve sonuna kadar haklı olduğumu doktor kendiside biliyor bugün aramış konuşmaya çağırıyor beni bide utanmadan