aslannaz21 haticeramisaslan sagol canm az kaldi allahin izniyle 41 gunumz var💙😎 ilk isim yiyemedigim her seyden yemekkkk
haticeramisaslan aslannaz21 rabbim kucağınıza almayı nasip etsin inşallah canım 🤲🏼bizlere de dua et olur mu 😊
Mimhb haticeramisaslan internette kilonuza göre günde kaç litre içmeniz gerektiğini gösteren siteler var onlara bi bakın. Şimdi 80 kilo insan ile 50 kilo insanın vücudu aynı su ihtiyacına sahip değildir.
Cigdemss haticeramisaslan ben her zaman yazın 4-5 litre arası kışın minimum 3 litre içiyprum . Bazen daha fazla bile oluyor. Ödem sorunum hiç olmuyor. Sindirime ve cilde faydalı .
Senasonmez haticeramisaslan Bol su iç canım yanına su sisesini köy mümkünse günde üç dört litre içmeye çalış ben hamilelikte sekiz litreye çıkarıyordum
minnosanniss Ben hamilelikten önce çok içerdim ve soğuk içerdim ama hamilelik de tiksindim kana kana su içmeyi o kadar özledim ki midemi bulandırıyor zar zor 1,5-2 içiyorum . Hoşafla falan desteklemeye çalışıyorum 🥲
EceveDenizinAnnesi haticeramisaslan günde en az 3 lt içmeye zorluyorum kendimi. Çünkü hamilelikte idraf yolları enfeksiyonu olmak çok zor oluyor. Ne kadar çok su içerseniz, enfeksiyon ve mikrobu o kadar çok atıyorsunuz idrardan.
haticeramisaslan EceveDenizinAnnesi Allah yardımcımız olsun rabbim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🤲🏼😊
greybrde haticeramisaslan sadece folikasit hapımı tüketirken 1 yudum içiyorum 1 şişede doğal maden suyu tüketiyorum🙄
Nurgullmom haticeramisaslan Günde en az 2 litre icmeye gayret gosteriyorum en fazla 3 😇 zorlanmıyorum ama zaten çok susuyorum gece gündüz su sisesi yanımda 😆 ben bardakla çok içemiyorum ama şişeyle içiyorum ölçüsü daha net oluyo hem 😇