bigunanneolucak Merveeee45 inşallah canım ya en son kasımda gebe kaldım oda kimyasal oldu. Kan pıhtılaşması cıktı kan sulandırıcı kullanıyorum gebe kalırsamda oscopar kullanıcam inşallah 🙏🏻
bigunanneolucak Merveeee45 sağol canım, haberleşelim burdan 🤗 bide bsey sorcam 4. Kez denedn ya sen hani her çatlama iğnesi belirtisi aynı oldu mu ? Yoksa birbirinden farklı mıydı
Merveeee45 bigunanneolucak valla hatırlamıyorum canım ama bu sefer kasık agrısı vardı dün falan baya suan bişey yok bakalım
bigunanneolucak Merveeee45 benimde gecen ay ilk defa olmuştum sancıdan batmadan yürüyemedim. Bu sefer cok az batma oluyor arada 😔