Minik95 Kizlar bugun 4 uncu gün 3 gundur birliktelik oldu tabi cok zorlandim cunki kasiklarim Cok agriyor sizde durumlar ne ? ((Gonal f ve ovitrelle kullandim)
Bebek9898 Minik95 yanlıs anlamazsanız bişey soracagım Bilmediğimden soruyorum Çatlama iğnesi neden vuruluyor ?
Zzozan Minik95 bende femara ile kullandım ilk 36 saat ideal çünkü biz sadece bir defa denedik çok şükür oldu Rabbim nasip etsin inşallah 🤲🏻🤲🏻
anneadayi33 İlk 24 ve 36 saatleri çok iyi değerlendirseydiniz önemli çünkü bende kullandım gonal f ve çatlatma iğnesi ikinci ay hamile kaldım ağrı olması normal sizde faydasını görürsünüz inş
Minik95 Bebek9898 canim yumurtan kalitesiz ve catlamiyorsa yapiliyor sana igneden hormon yukluyorlar iste gununu doktor belirliyor hamile kalma sansin artiyor
bigunanneolucak Merveeee45 evet canım geçen aylarda klomen kullanırkende yine konuşmuştuk yüne karşılaşmak nasip oldu🤗🤗