Eda122 hiç canını sıkma bende 5 haftalıkken gittim bana da kese etrafında kanama var dedi ve acil atış dedi korkuttu resmen bende ağlayarak çıktım başka hastaneye gittim. Muayene oldum ve çok şükür bi sıkıntı yok dediler. Sonrasında içimde hala kuşku vardı 6 hafta 5 günlükken gene gittim kanama alanı varmış ama buna kanama da denmezmiş bir sıvı birikintisi dedi doktorum bana progestan bile gerek görmedi yazmadı yani. Bu zamana kadar da çok şükür ne lekelenme ne kanama hiçbi problemim olmadı gönlünü ferah tut dua et bol bol keza ben aynı şekilde yaptım. Şuan 9 haftadayız işimi yapıyorum kolaylıkla