Eda122 5 yada 6. Haftamda önce pembe kanamam oldu progestan iğne yaptılar eve gönderdiler,kesem bile daha yeni görünmüştü.3 gün sonra sabah bi uyandım kıpkırmızı kan göl olmuş heryer. Düşük yaptım diye düşünüp gittik. Kese etrafında kesenin 6 katı kadar büyük kanama alanı var dedi doktor. 3 gün hastanede yattım. Sonra progestan 3×100mg ağızdan, hergünde iğnesini yapıldım. 21 gün böyle kullandım. Sürekli yattım ama sadece yemek ve tuvalet için kalktım.Daha sonra biraz geç farkedildi kan uyuşmazlığımız vardı 11. Haftamda o yapıldı ve kanamam komple bitti kanama alanıda azaldı. Ara ara yine kanamalar gördüm. 36. Haftaya kadar her hafta pruloton iğne yapıldım, hergün 2 kez de progestan 200mg fitil kullandım. Şimdi doğumuma 12 gün var Allahın izniyle bebeğimizi kucağımıza alacağımız gün için geri sayımdayız 😍 biraz uzun oldu kusura bakma ama bende o zamanlar çok araştırıyodum başına gelen var mı diye. Belki moral olur ❤️ Sağlıcakla kucağınıza alırsınız inşallah 🤲