Mucizeveannesi Meyland bende aynı jeli kullandım zaman zaman beyaz akıntı yapıyordu evet ama dört gün belki beş kullanmıyorum dediğin gibi kalıntısı gelebilir mi
Meyland Mucizeveannesi onlardır canım hiç telaşlanma. Kolay kolay bitmiyor tamamen temizlenmesi içinden. Uzun süre mi kullandın?
Edaeda Mucizeveannesi benimde başıma ilk defa geliyor.enfeksiyon genelede tuvaletlerden kaynaklı hamilelikte olurmuş. Birde sürekli iç çamaşırını değiştir.pamuklu olmasına dikkat et.geçmiş olsun tekrardan.
Meyland Mucizeveannesi ondandır işte. Canını sıkma. Ama dediğim gibi doktoruna danışmayı da ihmal etme. Çok geçmiş olsun🙏🏻🙏🏻
mmrv Mucizeveannesi tamam simdi oldu bastan bilseydim jel oldugunu mantar demezdim :) crinone jel kullandiysan hicc korkma bende 2 ay kullandim ve jelim.bittikten sonra 2hafta nerdeyse ayni cokelek gibi geri geldi. jelin kalintilari geliyo.ve benim baya baya geliyodu doktoruma sordum gelicek dedi sonra temizlendi bidaha gelmedi hic korkma geçicek baya bi muddet gelicek :)
Elifakcaaa Mucizeveannesi bendede oldu aynisi iki hafta fln devam etti sonra doktorum fitil ve krem verdi hicbisey kalmadi doktoruna soylersen verir hamilelikte yaşanabilicek en normal şey dedi benim doktorum korkmana gore yok dedi canim
istanbulluanne Mucizeveannesi Progestam kullandiysaniz alttan o yapiyor bende kullandm bıraktıktan sonra bile 1 hafta gelmeye devam etti snra kesildi. Aynen dedignz gibi parca parca byle
Mucizeveannesi istanbulluanne İnsan ne olduğunu bilmeyince parça parça kalıntılar ürkütücü geliyor bayağı bir endişelendim ama sizin ve arkadaşların dedikleri mantıklı geldi ,bir hafta sonra kontrolümü bekleyim o zaman değilmi ?erkwn gitmeme gerek Yok ,
Caglaa Mucizeveannesi mantarın ilerlerse kaşıntı olmaya başlıyor. Benim çok ileri derecedeydi kendiliğinden geçti.
Ftmaslngny Mucizeveannesi yok hayır bebeğe zararlı değil benim şuan 38 haftamdayım 37 de kullandım . Bebeğin geliş kanalını temizliyor iltihabı gideriyor kullanılması lazım kesinlikle