3MelekAnnesi3 Vrl oglumda yaptırdım koronadan kimseyi kabul etmediğimiz için dagıtma olmadı gecen yıl bu yılda aynı olcagı için 10 15 tane aile içine yaptırcam anne baba kardeşler gibi o kadar
YagmurAnnesi Vrl hiç yaptırmadım yaptırmaya da niyetim yok. Şu pandemi sürecinde kim ziyarete gelir ki ailenizden başka 🤷🏻♀️