Vrl içinizden nasıl geliyorsa öyle yapın korona var diye kalabalık gelmeyecek diye siz hayatınızda en özel olan gününüzü sönük geçirmek zorunda değilsiniz ki , sönük derken sakın yanlıs anlasılmasın yaptırmayan sönük mü kalıyor yani asla tabiki asla . Sadece kendi hayal ettiğiniz şeyleri yaşayamamak anlamında sönük kalmamak dedim. Yoksa bunlar mecburi olan seyler değil tamamen sizin heves etmek yada yaptırmak istemenizle alakalı, cok kişi görmese bile siz kendinizi iyi hissedicekseniz görünce enerjiniz artıcak yanınızda sadece anne babanız bir iki kişi olucak olsa bile onlarında yüzlerindeki tebessüm mutluluk sebebidir bence. Ben takı yastığı ve kapı süsü olarak 2′li takım yaptırdım ki koronadan kimse kalabalık gelip orada takı takmayacak biliyorum sonradan elden vericekler , ama oyle görmek ogun beni mutlu edicektir diye, lohusa geceliği taçı terliği aldım , 15 tanede hediyelik süs yaptırdım , hastane sonrası en yakınlarıma hatıra veririm ne zaman artık ulaştırırsam ne zaman görürsem onları , amaç kendimizi içimizden geleni yapıp iyi hissetmek