elfaksyy benim bulunduğum yer sıcak evim çok sıcak zaten hastanelerde sıcak oluyor 10 lu hastene çıkışını vercem kısa kollu zıbın üstüne altına da tek kat uzun kollu yeterli ince battaniyesi de var doğumdan sonra üsüyebiliyorlarmıs onun için biraz kalın battanıye de koydum yani bence yaz ayı için kısa kollu zıbın tek kat uzun kollu yeter diye düşünüyorum