elfaksyy Nasipse 22 mayısta doğum için gün aldık.Mayısta doğum yapıcak anneler çift kat mi giydirceksiniz ben kiyafetin içine uzun kollu zıbın altına 2 adet pijama yeterli diye düşünüyorum.Üşür mü acaba bulunduğum şehir cok sıcak bi şehir değil.
ug_fa-3diplomalianne elfaksyy aynı tarihlerde olacak doğumum ve mayıs sıcak bi ay kıyafe4 giydirceksin bide üstüne battaniye sardığını düşün, pişer çocuk, ben altına askılı çıtçıtlı badi onun üstüne de zıbın giydircem zaten izmir sıcak
ikiponcik_annesi Bende 17 21 mayıs arası olacak doğumum zaten hastane ortamı sıcak oluyo oyüzden tek kat yeterli diye düşünüyorum keza evdede öyle tek kat giydirme taraftarıym üstünede havanın durumuna göre kalın yada ince battaniye örterim yeter
elfaksyy ikiponcik_annesi doktorlar kendi giydiginizin bir kat fazlası giydirin bebekleri dediği için ne bilim kafam karışık bizimkilerde tek kat üşür diyor 🤔
ikiponcik_annesi elfaksyy yok canım ya çok kat kat giydirincede sıcağa fazla alışır çabuk hasta olur benim düşüncem yani mayıs ayı zaten bilemedim sen bilirsin artk 😊
elfaksyy ug_fa-3diplomalianne ben zonguldaktayim serin oluyor burasi karadeniz iklimi o yüzden tereddüt ettim
Hamileyim-mutluyum elfaksyy Ben de Zonguldak tayım canım inan daha bugün konuştuk eşimle biz çocuk yaz çocuğu çok kıyafet almıyalım dedik ama bize henüz bahar bile gelmedi 😂😂😂
ug_fa-3diplomalianne elfaksyy soğuk oluyosa haklısın canım ama yine de evin ısısına dikkat et 24ün üzerindeyse kalın giydirme
elfaksyy Hamileyim-mutluyum aynen canım suan bildiğin kış ayı gibi soğuk 😀 tek kat üşür diye korkuyorum
Buketkucuk elfaksyy havaya bağlı aslında, eğer sıcak olursa zıbın üstüne tek kat ya da sadece zıbın ile kalır ama serin olursa iki kat giydiririm herhalde bakalım
elediyebiri elfaksyy cocugu nasil alistirirsan Öyle devam eder. Kesinlikle tek kat giyinmeye alissin. Zaten üstüne Mutlaka bir sey örtülür.
Hamileyim-mutluyum elfaksyy Uzun kollu zıbın üstüne penye yelekte giydirilebilir canım bebekler soğuğu ayaktan ve sırtından alır diye biliyorum
Busrakokgoz elfaksyy @Hamileyim-mutluyum merhaba doğum için gün aldım demişsiniz bende zonguldaktayım hangi doktora gidiyorsunuz ?
Hamileyim-mutluyum Busrakokgoz Canım ben 38.haftaya girdim bugün normal doğum istiyorum çarşamba günü çatı muayenesi yapacak dojtorum Level hastanesine gidiyorum doktorum Onur Dalay memnunum doktorumdan tavsiye ederim
Busrakokgoz Hamileyim-mutluyum İlk doğumumu onur bey yaptırdı zaten kadın doğumdayken bende çok memnumdum doktorumdan mecburi bende serdar şene gidiyorum şimdi