Esbebeginannesi Kizlar selam. Idrar yolu enfeksiyonumda başım belada. Kurtulamıyorum bebegime zarar vermesinden korkuyorum. Daha once 23 haftalik erken dogum yaptim. Bu bebegimde de ayni sorunlari yasamaktan korkuyorum. Var mi onerisi olan kurtulan.
Mormenekse Esbebeginannesi iç çamasırı giymeyin bol pijama giyin hiç temas olmasın inanın geciyor ve tekrarlamıyor bol bol da su
Ftmuys Esbebeginannesi canım Bn labaratuvar teknisyeniyim 3 lt altına kesinlikle düşme bol bol su iç ve çamaşırını sık değiş ütüle kokulu tuvalet kagıdı kesinlikle kullanma bazı insanlarda yatkınlık oluyor malesef.
Ceyda97 Ben sirkeli suyla kurtuldum ilaçların hiç biri gelmedi herkese de söylüyorum yapın sitem zararı da ve anında iyi geliyor
Ceyda97 Sultan_42 elma sirkesini taharet suyuna karıstırıp o şekilde taharetleneceksin ben ilk yaptığım anda bile farkı gördüm az bişey elma sirkesi ekle üzerine de biraz su
Burcinsrdgn Bana ilaç verdi doktor onu içiyorum çamaşırlarınızı ütüleyip giyin karbonatlı su ile yıkamakta geçiriyor bilginiz olsun
Ceyda97 Nur_2013 yok durulamıyorum zaten az koyuyorum sirkeyi çoğu su oluyor sonrada kuruluyorum günlük ped kullanıyorsan onuda kullanmayı bırak
Ceyda97 Aysekilic hayır sirkenin ne zararı olacak bende hamileyim zaten az bişey koyacaksın ben bir zararını görmedim aksine enfeksiyonumu geçirdi
Elif5361 Esbebeginannesi benimde enfeksiyonum çıktı bol su içiyorum aksine sirkeli su yapıp az birşey de içiyorum bazen limonlu su içiyorum 1 bardak doktor ilaç verdi 1 hafta kullandım bıraktım inşallah fayda görmüşüzdür