Bir yıl boyunca o kadar dikkat ettim kendimi korudum kolladım çevremi sürekli uyardım ama ne yazık ki beni de buldu bu hastalık. Hele hamileyken yakalanmak ciddi anlamda psikolojimi bozma evresine getirdi beni. Ama şimdi iyiyim. Şükür ki grip gibi atlatıyorum Rabbim beterinden korusun. Bebişim de sağlıklı bin şükür. Sizler kendinize dikkat edin Her türlü olur mu 🙏❣️tavsiyeniz olursa alırım. Teşekkürler :)