umransancar [silindi] Kraft cockpit aldık biz , çok hafif , çok kolay kapanıp açılıyor , yenidoğan içinde uygun ☺️
Mavimomm [silindi] travel sistem almayın bnde aldim ama kullanissiz ama kabin tipi arabalar cok kullanisli duruyor sanirim bnde kabin kraftin kabin modelini alicam
Ogretmenanne35 [silindi] Kraft parma cabin tipi araba aldık . Yenidoğan için uygun yatıyor . Bence sonra pişman olmamak in kullanışlı araba almalı . Zaten ilk aylar pek dışarı çıkılmıyor
mmek_2014 Casual cadillac air kullanıyoruz biz. Çok konforlu rahat bir araba. Sürüşü çok kolay hiç yormuyor sarsıntı yapmıyor. Biz çok memnunuz tavsiye ederim
Elfznr Doona aldik canim hem yenidogan hemde 1.5 yasina kadar kullanabiliyor cok konforlu ayrica ucaga alinabilen tek araba tavsiye ederim jokerden 4350 tlye aldik
ilkbebekannesi Elfznr Ben çok farklı markalar da gördüm uçağa alınan.Böyle bir sınırlama olduğuna emin misiniz?
Miskokulum35 Craft vista aldık birazcık ağır ☺️ ama yenidoğan içinde uygun. Biz pusetsiz aldık pusetimiz var diye. 1200 TL ye aldık. Bize kullanışlı geldi kolay kapanıp açılıyor daha kullanmadık bakalım
Smghrpr Kraft time travel bebek arabası çok çok kullanışlı küçük bagaja rahat sığmıyor kolay açılıp kapanıyor çok konforlu mis mis 😍
Burcuseyy Şöyle bir durum var ki travel sistem Bebek arabalari ağır hantal olabilir ancak yenidoğan ve bebeklerin bebek arabasini sevmesinde en büyük unsur. Çünkü fazla konforlu ama baston puseti bebekler sevmiyor çünkü konforlu degil
Bebekhemsiresi-1 Stokke XPlory X düşünüyoruz kullanan arkadaşlarımız memnun, bakalım değerlendirme aşamasındayız
Burcuseyy [silindi] arabanız varsa çok sorun etme birde evin mesela 1. Kat 2. Kat veya asansorluyse sana külfet olmaz. Kullanışsız demeyelim ona çünkü baston hafif kullanımı rahat ama bebek özellikle yaşını doldurmayanlara bence uygun değil ve bebeğe rahat değil ben prego Impala aldım ama yaşını dolduktan sonra ihtiyaç doğrultusunda birde baston Bebek arabasi almayı düşünüyorum
Ozlem23 [silindi] travel sistemin portbebe kısmı kapanmadigi için bagajda çok yer kapliyo bı yere gitmek istediğinizde ototbusle uçakla yada kendi arabanızla çok yer kapladığı için kullanışsız oluyo