Smeyyeer Kuzum Ben rusyada yasiyorum Ebru ablayla hep irtibatdayim AMA testleri ondan almadim rusyaya korgoyla cook pahali geliyor (( Ben eczaneden aldim lh testi 21 ci gun lekelenmem olunca bi umut oldu Bugun de sol kasik batmam oldu bi ovulasyon yapayim dedim boyle cikti adete bisey kalmadi yarin hi hcg yapcam bakalim InsAllah vardir 🤰bi kaybim oldu gecen sene 12 haftalik Sonra hamile kalamadim InsAllah olmusdur 🤲