Dbe24 Merhabalar bugün hastane çantasını hazırlamaya başladım eksiklerim varsa yönlendirirmisiniz acaba bu listeyi bi kaç ay öncesinden hazırlamıştım ama tammı değilmi bilmiyorum ilk hamilelik olunca fikir almak istedim şimdiden teşekkür ederim 🌸😊
Nurr_1 Dbe24 biberon mama Her ihtimale karşı olması gerekmiş kızımda deneyimledim almamıştım gerke oldu
Dbe24 Hafise sarı örtü bebek sarılık olmasın diye üstüne örtmek için kırmızıda ben bağlıcam kafama tülbent olarak
esra572 Hafise lütfen şu sarı örtü hurafesini kapatalım gerçekten bebeğin gözüne de zarar ayrıca sarı diye sarılık olmama olayı çok yanlış.
Hafise Dbe24 ay hayır burda bi post okudumm doktor anneye kızmış kussa görünmez bu hurafelere inanmayın diye . Size güzel olur kırmızı ama bebege örtmeyin bence hurafe 😑
Gzmkol Dbe24 gebe okuluna gittim sarı ortu yanlıs hatta sarı bıle giydirmeyin dedi ebe ama tabi siz bilirsiniz 🤷🏽♀️
Dbe24 Hafise Valla bende pek inanmıyorum bu tarz şeylere ama annem dedi bişeyde diyemiyorum kırılmasın diye koydum öyle çantaya 😅
Tugba6336 Hafise biberon mama. Sütüm gelmemişti eşimi nöbetçi eczane ye yollamışlar alması için. Sehrin diğer ucundaydı eczane. Kendinize için hoşaf ,humane tea alın süt için eczaneden. Sıcak su bulamazsanız diye kattle bile koyabilirsiniz.
Dbe24 mrveyvz evim hastaneye mesafeli olucağı için 42 adetlik paket alayım dedim bide postlarda okudum fazla kaka yapabiliyormuş bebekler yeni doğduğunda 20 tane falan koysam olurmu yetermi
Alev16 Dbe24 her 2 kızımda da sarı örtü kullandım bizde gelenektir sarı örtü mutlaka bebek uyurken beşiginin üzerine örtülür kızlarım sarılık vs gecirmediler cok şükür ben inanıyorum ve ablamda aynı sekilde 3 cocuk büyüttü yegenlerim de sarılık gecirmediler
Balonnnnn Dbe24 ben hiç kullanmadım sarı örtü. İlk çocuğum beş yaşında. İkincide de kullanmayacağım. Eskidenmiş zaten böyle şeyler.
Elita Ağız mendili ve eldiven çok alın diyorlar. Eldiven minicik yere falan düşüyormuş. Yedek olursa iyi olur denilmişti bir de ağız mendili emerken falan çok kullanılıyor yedekli olursa iyi olur diye önerilmişti bana. 😊 Size de Bi fikir.
alyagulce Elita ya aldığımı yenidoğan setlerinden hiç eldiven çıkmadı , Haziran da doğacak , eldivenimiz yok çok mu lazımmış 😕
mrveyvz Dbe24 Sezeryan olmuştum ben 2 gece 3 gün kaldım ona rağmen 15 tane fazla gelmişti canım 20 tanede yeterli olur bence. 42 bez çantada yer kaplar ancak
kucuktosbik27 Dbe24 hastanede bebek hemşireleri ya kaşık biberonla yada enjektörle parmak emme yöntemiyle sütü yada mamayı verdiriyorlar artık canım meme reddi olmasın diye ama sen gene koy tabi çok çok geri getirirsin
Dbe24 Tugba6336 benim doğum yapacağım hastaneye yakın 5 tane eczane var mama lazım olursa gidip alınır şimdiden almadım ne olur ne olmaz masraf olmasın diye belki gerek kalmayabilir inşallah teşekkürler 😊
MerveDurr Ben emzikde koydum ve listede gögüs pedi göremedim . Ben üç dört tane gögüs pedi bir de kalkan almıstım onu koydm cok kıyaft koymadm zaten pandemi var bide eve gelip giydirmediklermizi yıkamak var😂 iç çamaşarı atlet bitane kendnE çorap
Dbe24 MerveDurr göğüs pedi koydum 5 adet 😅 emziği hemşireler izin vermiyorlar diye duydum ama doğrumu bilmiyorum iç çamaşırıda 4 adet koydum 2si normal 2 si hamile kilodu
Dilaam Dbe24 eğer normal doğumda sıcak su torbası almanizi öneririm ağrılarda belinize koymak için hem açılmayı hızlandırması hem ağrınızı dindirmesi icin
Dbe24 Kmh onu daha almadım alımca koyucam sağolun teşekkür ederim 😊🌹korseyi kullanmak gereklimi acaba bu konuda kararsız kaldım ben öyle sıkan şeyleri sevmiyorum da
Tugba6336 Dbe24 çok iyi o zaman. Ama sizin dogum yapacağınız saat belli mi belki gece Yada hafta sonu olursa nöbetçi eczane uzak olabilir. Benim de dogum yaptığım hastanenin etrafı eczane ile çevrili. Ama o gün hiç biri nöbetçi değildi. Pusetinizi de götürün bazı hastaneler pusat olmadan çıkışa izin vermiyor
Kelebekanne48 Dbe24 eğer sezaryen ise kesin lazım olacak ben de Almam Lazım olursa alırım dedim .ama sezaryende 3-4 gün süt nerdeyse hiç gelmiyor damla damla geliyor .eşiniz de marka ile falan seçmekle uğraşmasın doğuma yakın alın derim