Amommm Hanımlar selamlar, güncel piyasaya göre en güncel korse önerilerinizi/deneyimlerinizi paylaşabilir misiniz? Kimler nerden aldı memnun mu? Kiloya göre kaç beden almak gerekir? Ne zaman takılmalı? Doğum çantasına koymalı mı?????
MucizeAnnesii Amommm geçen hafta e bebekte indirim vardı owli aldım . Ölçtüm karnımı 90 cm doğumdan sonrada anca böyle olur ilk hafta dedim 😀 34. Haftadayım s beden aldım umarım olur 😀
gessni Amommm benim doktorum sezaryenden 5 gün sonra takabileceğimi söyledi. Yün korse al demişti trendyoldan cırtlı korse aldım. Doğum yapalı 25 gün oluyor arada aklıma geldikçe takıyorum. Beden konusu da cırtlı olduğu için önemli değil zaten siz sıkıştırıyorsunuz
Elifbc Amommm e bebekten owli korse aldım ben memnunum, m/l beden almıştım üzerindeki beden ölçülerinden kontrol ederek. Ben 26 kilo aldım hamilelikte 96 kilo ile girdim doğuma. M/L beden bana tam oldu.
Amommm MucizeAnnesii S mi 🙄siz çok kilo almamışsınız maşallah 90 bel ölçüsümü karın mı acaba güncel bedene göre mi hamilelik öncesine göremi almak gerekiyor çok kafa karıştırıyor bu seçim işi :)
MucizeAnnesii Amommm tam göbek deliği hizasından ölçtüm . En geniş yerden 5 kilo aldım şimdilik ama şekerim var benim hamur işi tatlı yok hayatımda ondan çok alamadım
Amommm Elifbc peki bu tişört içinden çok belli olmuyor mu sanki kalın gibi geldi yazın kullanımı için rahat olur mu ki
Elifbc MucizeAnnesii evet, sezeryan oldum ben ilk 10 gün kullanmadım sonra kullanmaya başladım 1 ay oldu bugün karnım normal haline döndü
Seher24 Elifbc korsenin resmini atarmısnız nasıl merak ettim baktım ama yarım tayt gibi olan var onlarmı acaba
2inciannelik Amommm bu çıtçıtlı olan varya onlardan alın göğüs altına takılanlardan ben o zaman 74-75 kilolardaydım 1,64 boyum . L almıştım şimdi S bedenim