Yani okurdum böyle postlara dua ederdim onlara hep başımıza gelmezde demezdik ama çook dikkat ederdik eşim ve bende olsun napalım buda Bi imtihan diyelim cuma günü eşim kendini kötü hissediyordu ne olur ne olmaz uzak duralım dedi evde olsun vs sonra dün işe gitti halsizliği vs çoğalmış grib niyetine gitti test yapmışlar akşam eve geldi tabi uzağız başka odalardayız vs sonra eve geldikten 2 saat sonra sonuçları çıkmış pozitif yazıyordu o an kendimi Bi boşlukta gibi hissettim ister istemez oda da tek başımayım tabi ağlamaya başladım tabi eşim diğer odadan duyuyor telden ağrıyo ağlama kötü değilim ağır geçmiyor bak geçecek vs diyo neyse ben o duygusallığı attım üstümden Eşime tavuk kemiğinden çorba vs yapa yapa uğraştım öyle kapıya bırakıyordum, ben 31 haftalık hamileyim bende Bi belirti vs yok çok şükür iyiyim yani ama sağlıkçılar gelicekmiş tabi büyük Bi ihtimal bende de örnek alırlar, sizlerde bu durumu yaşayan varmı oldu mu, eşinize nasıl baktınız ben bol c vitamini veriyorum meyve vs sonra çorba vs kırmızı etin kemiğini haşlayıp akşam çorba yapıcam yine, eşim bugünle birlikte 3 gündür böyle tadı kokusu varmış halsiz ağrılı bazen de burnu tıkalı sadece bide ateşi 36 37 37.6veya7 oluyormuş, eğer bende pozitif olursam inşallah olmam olursa bebeğime bişi olur mu ki oda hissediyor babası ile telde hoparlörde konuşunca Bi hareket ediyor görseniz ama onun dışında çok sessiz sakin, eşimin sesini varlığını çabuk hissedebiliyor ne zaman eşim oğlum dese eline vururdu, dua edin olur mu sağ sağlim şu 10 gün geçsin