derya_tatli Mevatarkun bende öğrendiğimden bu yana kullanıyorum canım 8 haftalık olduk çok şükür daha önce 4 kimyasal gebelik yaşadım kan pıhtılaşmasından dolayıymış hamdolsun ki iğneler işe yarıyor ☺️
MerveKaya38 Banu26es faktör 10 testi kullandığın igne yeterlimi bebege diye alfa tanı merkezi var bazı şehirlerde orası yapıyor
Esrujj Mevatarkun evet ikili test sonucundan fark etti doktorum belki olabilir diye genetik teste yolladı. Çok şükür öğrendik iğnemizle yola devam🤭🤭
Mevatarkun Esrujj doktorum bana coraspirini bırak dedi iğne bebege. Yeterli dedı erken gebelıkte kanama oluyormuş
Suheyla83 Esrujj kaç haftalıksınız bende coraspinle iğne devam doktorum hala bıraktırmadı 17 haftalığım
Esrujj Suheyla83 15 haftayız şuan. Doğuma kadar devam sanırım bırakacaksın diye bir şey söylemedi benim doktorum