NilAy8 Banu26es inşallah rabbim bir daha sınamasın🤲 kaçıncı haftanızdasinız şimdi sizinde kayıplar 8. ve 9. Haftalarda mi olmuştu
NilAy8 Banu26es bende 3. Gebeliğim de günde bir doz iğne vuruldum 4000 lık ona rağmen kayıp olmuştu yeterli gelmemiş dozu günde 2 ye çıkardı doktor 4. Gebelikte
minelimm Mevatarkun 33.haftadayim 7.haftadan beri kullaniyorum artik kollarımin rengini unuttum mosmor oldu
Umudumsuun Mevatarkun bende varıım. 2 kayıptan sonra bende kullanıyorum 😔 insallah sağlıkla gelsin hepimizin bebişleri güzel haberler verelim birbirimize🤲🏻
Umudumsuun papatya56 benim doktorum keseyı gormeden başlattı canım kan testi yaptı adetten 2 gun önce hemen başladık
Esrujj Mevatarkun ben 15+4 hamileyim bir ay önce öğrendik kan pıhtılaşması olduğunu 😔😔 bir aydır coraspin ve oksapar kullanıyorum. Allaha şükür bebeğim sağlıklıyken fark edildi🙏🏻
Esrujj Mevatarkun evet ikili test sonucundan fark etti doktorum belki olabilir diye genetik teste yolladı. Çok şükür öğrendik iğnemizle yola devam🤭🤭