2melekannesi_ Mevatarkun benim daha gebelik yok bu önümüzdeki hafta netleşecek inşallah varsa erkenden başlamak istiyorum iğneye
16Gozde16 Mevatarkun çok teşekkür ederim cnm bnm Allah razı olsun tsbiki paylaşırım rabbim herkesin bebişlerinden güzel haberler almayı nasip etsin inşallah 🤲🤲🤲🤲
Banu26es MerveKaya38 önceki gebeliğimde 4000 lik kullanmıştık fakat düşük olmuştu yine. Bu sefer acaba doz mu az geldi diyerek dozunu arttırdı. Kilo olarak 70 kiloyum canm fazlam var biraz :)
NilAy8 Bende günde iki kez kullanıyorum iğneyi 4000 lik 3 kaybım oldu şimdi çok şükür 25. Haftada yım Allah hepimize sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin 🤲
Banu26es NilAy8 inşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız. Benmde 3 kaybım var şuan. Oksapar 6000 duphaston deltacortil kullanıyorum bu kez. Umarım işe yarar.
Banu26es Mevatarkun çok dikkat ettik nedenini bilmiyorum. Baya da araştırıldı. Kan pıhtılaşması dışında bir problemim yok.genetik bir hasar da yok eşimde de bende de
Banu26es Mevatarkun toplamda 3 kaybım var. 10 haftalık kalp durması 5 haftalık düşük 6 haftalık düşük. Düşük sonrası araştırmalar da kan pıhtılaşması çıktı. 3. Gebelikte kullandık fakat yine de düştü. Herkes de aynı olacak diye birşey yok tabi hepimizin bünyesi farklı
NilAy8 Banu26es inşallah rabbim bir daha sınamasın🤲 kaçıncı haftanızdasinız şimdi sizinde kayıplar 8. ve 9. Haftalarda mi olmuştu
NilAy8 Banu26es bende 3. Gebeliğim de günde bir doz iğne vuruldum 4000 lık ona rağmen kayıp olmuştu yeterli gelmemiş dozu günde 2 ye çıkardı doktor 4. Gebelikte