Zaten 5 dk bile sürmüyor uyuşman sonra yaptırıyorlar bişey hissetmiyosun bile çekiştiriyolar fark ediyosun ama acı yok bişey yok odaya gidip kendine gelince dikiş yerleri daha taze oldugundan agrı oluyor ki onada agrı kesici yaptıklarından okadar agrımıyor miğde bulantısı olabiliyor onada iğne vuruyorlar zamanında vurulursa iğneler sıkıntı yok başkada bir zorlugu yok ilk yürüyüş kişiye göre değişiyor benim başım falan dönmedi bikere yürüdüm hemşireyle sonra hep tek yürüdüm tutunarak düşmekten korktugum için sonra öyle sürwkli yürüyünce daha çabuk açıldım evdede bi yatıp kalkarken zor oluyor onada biri yardımcı olursa sıkıntı olmuyor ani kalkış falan yapmazsan sorun yok