Mlskya Hndmom91 Allah yardimcimiz olsun ben hic tahmin bile etmedim sancimin olmicagini napalim nasip😣
deletedmom351 Mlskya Canım olmayınca olmuyor hiç zorlama kendini bırak suni sancıyla doğur ben o kadar şey yaptım anca 1 cm açıldı sonum sezaryen oldu onun için hayırlısı olsun 🙏🏻🤗
Aygl1996 Mlskya bende aynı durumdayım canım haftaya çarşamba suni sancıyla başlatacak doktor doğumu allah yardımcımız olsun🙏🙏