Lylts ben aralik 15 de kurtaj oldum . Ve kurtajdan 15 gun sonra konteolum vardi o 15 gun icinde iliski olmafi . Doktor hersey yolunda istedigin zaman hamile kalabilirsin dedi . Bendemi boyle ilmiyorum kendimj cok cabuk toparladim sadece pskolojik olarak kotuydum o kadar kurtahdab 3 gun boyunca kanamam oldu adet kanamasi gibi sonrasi 10 gun boyuncada kahverengi akintim varsi hergun vardi yani . Doktora kontrole gitrigim gun bitmisti . Hic korunmadim allahim tekrar nasip etti . Isteyen herkese nasip eder insallah . Bende ya bisi olursa diye korkuyodum . Kotuyu cagirmamak lazim . Dusunmemk lazim . Esim cok destek oldu. Allah razi olsun . Bizim canimiz sagolsun cunku cok agliyodum 2 3 gun boyunca herhalde . Oda ben uzmilmiyim diye yapiyodu illaki ama esin destegi her xaman cok onemli . Tekrar bisi olur korkusu cok kotu biliyorum ama her hamilelik bir degil . Ilk gebeliklerde normal . Iyi dusun iyi olsun canim💙💙💙💙👶❤