ggzmkrcc Doktor senı riske atıcak bı duruma onay vermez risk teşkil etse ben senı normal dogurtamam derdi direk . Dogum anında vermelısın bence bu kararını dogum başlayınca belkı hıc korktugun gıbı olmaz . Bana böyle bişey olsa kesınlıkle dogum anında karar verırdım Kİ benımde bebıs onde aynı seylerı yasıcagıma emınım 🤷♀️ Bende hep dıyet beslendm ama maşallahı var durduramıyoruz bunları😊