Annebebek000 bilmiyorum vallahi iki oğlum var onların usg resmine baktım ilk küçük kese halindeki resimleri yok benimkini onlarla kıyaslayacakyom nette de bi çok yerde erkek fasulye gibi yazıyordu bende erkek diye hazırlamıştım kendimi ama çok şükür ki kızımız olacak 🥰