Annebebek000 Ilk bebegim solda ve kesesi yuvarlakdi cinsiyeti erkek Suan 9 haftalik hamileyim bu bebisim de Sagda ve kesesi fasulye yassi yani Sizce kizmidir 🤗
rukiyeeefeee benimkinin keseside sağda ve fasulye gibiydi bebeğim kız ama yuvarlağa kız fasulye gibi olana erkek diye duymuştum bence hiç alakası yok
rukiyeeefeee Annebebek000 bilmiyorum vallahi iki oğlum var onların usg resmine baktım ilk küçük kese halindeki resimleri yok benimkini onlarla kıyaslayacakyom nette de bi çok yerde erkek fasulye gibi yazıyordu bende erkek diye hazırlamıştım kendimi ama çok şükür ki kızımız olacak 🥰
Annebebek000 hanzadeee hizli resim yukle yazin google ilk linke tiklayin sonra acilan sayfaya yukluyorsunuz linki kopyala yapistir yapin buraya