Melek2654 benim eşim de dr ve doğuma giderken korseyi götüreceğiz dedi. Ilk etap için belden cırtlı ucuz bir şey aldım. Korse dikişi sarmayacak, dikişe değmeyecek. Göbeği toplayacak ki konuşurken, hapşururken, gülerken göbek sallanıp altta dikişleri acitmasin. Ilk etap için amaç göbek gitsin değil benim açımdan. 2 3 hafta sonra ödem vs de gidince yamuna belden korse almayı düşünüyorum, sortlu korseleri çıkar giy bana cok zor geliyor