Erturk
Eşim ilk hamileliğimde henüz cinsiyet belli değilken babamın ya da dedemin adını koyucam demişti. Tatlı ama kesin bir dille istemediğimi söyledim. Şimdi 2. bebişe hamileyim yine baştan söyledim olmaz diye. Ben kararlı olunca daha da üstelemedi zaten. Siz de kararlı olun, istemiyosanız vermek zorunda değilsiniz. Zorla değil ya ☺️