Kızlar 7 haftalık hamileyim. Eşim kesin bebeğimizin ismini annesinin ya da babasının ismini koymak isticek. Ama ben hiç istemiyorum annesinin adi Elmas babasının adı Celal. Daha bu konuyu konuşmadık ama ben tahmin ediyorum. Ben başka isim koymak istiyorum. Eşimi ikna etmek için sizce ne yapmalıyım bana fikir verirmisiniz