Nurssss Elizasel55 hamile kalmadan bir ay önce başladım ve hiç bırakmadım içinde olmayan vitamin yok kendimi enerjik hissediyorum bebeğede çok faydası var hiç aksatmadan hergün içiyorum
Kubbb Elizasel55 bende kullanıyordum ama karaciğer enzimlerim yükseldi kan tahlili yaptırmayı ihmal etme vitaminden kaynaklı olduğunu söyledi doktorum
Selinavci Elizasel55 kullanıyorum çok ta memnunum yan etkisi yok tabi biraz yutmakta zorlanıyorum ama 😁
Hanim90 Elizasel55 yan etkisini görmedim ama ben mi sık acıkıyorum anlamadım hapı tok karnına içtikten sonra yine acıkıyorum.
Burcu-112 Ben folik asit kullanıyorum 8 haftalığım aynı anda regenesis kullanılır mı onuda almıştım ama bu sefer folik asit miktarı fazla olur diye almıyorum fazlası da zararlı çünkü ikisini birlikte içen var mı
ozge-93 Elizasel55 ben kullanıyorum vitamine ilk başladığımdan beri çok kapsamlı bir vitamin başka hıc bir şeye gerek duymadım çok memnunum hıc bir yan etkısı olmadı bana hatta emzırırken de kullanmayı düşünüyorum bir süre doktoruma sorup
Nilasyamom Elizasel55 hiç bi yan etkisini görmedim . Tek sıkıntısı üzerine bişeyler yemezsen ağzına balık tadı geliyor o kadar 😃
Uckmr Elizasel55 Elizasel55 Ben gebelikten 1 ay önce içmeye başladım. Doktorum hamileliğin boyunca içebilirsin dedi . Hiç bir yan etkisi olmadı memnunum