Elizasel55 belki doktorum bana o yüzden d vitamini vermedi canım sağlık ocağındakine de regenesis max kullandığımı söylemiştim belki o yüzden vermemiştir. Doktorum her ay düzenli soruyor re genesise devam değil mi diye hiç bırakmadım o yüzden de d vitamini takviyesine gerek görmedi demek ki. Sen doktorunu dinle en iyisi içinde varsa ayrıca ilaç almana gerek yok zaten