YYaseminn Rabbim sabır versin.acın bitmiyor ama zamanla dünya telaşına kapılıp hafifliyor. Bnde yaşadım bebegim 37 gün sonra vefat etti sütleri ayak basılmayacak agaç dibine yada mezarına dök. Rabbim vakti zamanı gelince evlat sahibi etsin. Üzülme diyemem imkansız insanın kalbi acır mı dersin öyle bir acır ki nefesin sana eziyet olur ama hafifliyor Allah büyük sabret.3 evlat kaybettim şimdi ikiz gebeyim belki bunlar bu dünyada nasip olacak bana Allah sınavının kolaylığını veriyor asla isyan etme