aselmila17 YYaseminn RABBİM sabırlar versin RABBİM sağlıklı HAYIRLI evlatlar nasip etsin AMİN İNŞALLAH RABBİM 🤲🤲🤲
nslhhsn9221 YYaseminn başınız sağolsun Allah sabırlar versin. Benim yigenim de kırk gün kuvezde kaldı sonra kaybettik. Ablamın sütlerini toprağa dokmuştuk.
esra572 YYaseminn basın sagolsun Allah’ım birdaha kimseye yaşatmasın. Premature bebeklere bafislayabilirsin canım onlarin da sevabını almış olursun
Belgincn YYaseminn bnm ikizlerde 23 haftalık doğdular bnde kaybettim tüp bebekle oldular ama olmadı güçleri yetmedi 😒😒😒😒☹️☹️☹️
YYaseminn ecem-21 mucizemmmmmmmm sebebi bilinmiyor ama ben çor zor hamilelik geçirdim 4 ay kanamam oldu 2. Ayimdan beri hep düşük tehlikem vardı ama şimdi anlıyorum ki tek sebebi hamileyken virüs geçirmem oldu bence
YYaseminn mucizemmmmmmmm mucizemmmmmmmm 25 haftalık doğdu canım 4 gün daha dursaydi 1 aylık olucakti nasip değilmiş 😥
YYaseminn Tugcek33 ne güzel dedin kuzumm 🤲🏻🤲🏻 rabbim onların ömrünü diğer evlatlarimiza versin inşallah demek sende kaybettin sen beni çok iyi anlarsın ozaman 😥😥 başımız sağolsun
Alinamoms YYaseminn Rabbim sabır ve güç versin size 🤲🏻😔 bizde toprağına dökerler ama bilmiyorum bu ne kadar doğru.
fethiyeli48-48 YYaseminn bende hamileyken virüs geçirdim ve bebeğimin kalbi durdu kürtaj olmak zorunda kaldım …