haticeramisaslan Taze_gebe aynen ilk başlar da bende dedim bana bir düzen lazım diye doktorum iyi gidiyor demişti bende şimdi büyüdükçe diyorum neler yesem iyi olur diye
Taze_gebe haticeramisaslan aynen son aylarda hızlı kilo alma ihtimaline karşı şimdi dengeleyip hakkımızı ileriye bırakmalıyız yemezsem bebek gelişmez diye bişe yok ben bir ay listemi uyguladım yavrim maşallah topidik ben kilo almadım ama 🤩aç kalmıcaz ztn sadece börekleri pastaları hüpletmicez😂
haticeramisaslan Taze_gebe zaten hamur işi canım çekiyor ama frenliyorum kendimi yoğurtla kuruyemiş hangisi iyi gider biliyor musun? 😊
Taze_gebe haticeramisaslan yogurtla en cok kuru dut yakistiriyorum ama onu da cok katmamak lazım sekerli diye🥴 abartmadan icine minik minik gun kurusu dogranabilir bi kuru incir digranabilir bunlar hoş bir tat veriyor guzel oluyor esim mesela findikla yiyo katur kitur ne anliyo bilmiyorum😬
nazkeve kahvaltımı atlamıyorum öğlen yemeği yemiyorum onun yerine meyve veya kuruyemiş ara öğünü yapıyorum çok acıkırsam peynirli domatesli ekmek arası özellikle hamileliğimde aşırı sevdiğim bir şey oldu bu😂 akşam yemeği ve sonra yine meyve vs.
busraerdalll haticeramisaslan ben sadece sabah 11 gibi kahvaltı yapıyorum sonra 3 gibi akşamdan kalan yemek varsa onları yerim yoksa da ekmek arası birşeyler atistiririm meyve yerim kuruyemiş yerim akşam yemeği 7 de yeriz sonra 1 saat sonra falan meyve saatim olur TV’ye bakarak😅 meyveden sonra maden suyu yatmadan süt ve kuruyemiş içer yatarım