depsizoo heycandır o heyecan. 🙂 doğum ne kadar zor olursa olsun bebeğini kucağına verdikleri an herşey anında bitiyo acı sıfır. Ve sırf bu an için bile on tane doğurulur diceksin bence. Ben daha doğum masasında bunu dedim eşime. Ve gerçekten 2 buçuk yıl önceki doğum sancılarımı hatırlamıyorum bile. Sanki ilk defa başıma gelcekmiş gibi bi heyecan var içimde. Korku hiç yok.