Bende bu gönderiyi açmayı sabırsızlıkla bekliyordum ve çok şükür nasip oldu 🙏🙏
36+4 haftalık dünyaya geldi kızım
10 Mayıs’ta nişanım gelmişti hatta buraya post açmıştım, 12 Mayıs sabahı saat 5′te yoğun kanamayla uyandım,ben İngiltere’de yaşıyorum burda önce bize verdikleri maternity triage numarasını aradık, onlarda bize acil durum olabilir 999′ı arayın dediler, ve eşim hemen aradi, daha telefonda konuşurken kapıya dayandı ambulans hemen geldiler, ve ben ambulansta eşim arkada arabayla hastaneye gittik, maternity triage bölümüne getirdiler, yani hamileliğin acil bölümü kızlar, doktor 2 cm açılma ve suyun gitmiş bebekte ve sende enfeksiyon riski var dediler ve hemen antibiyotik başlattılar, 24 saat müddet dediler eğer açılman olursa devam ederiz, olmazsa eve gidersin orda bekleriz dedi, sonra başka bölüme aldılar sancı çekme bölümü gibi, benim ara ara hep sancım giriyordu, akşama kadar öyle bekledik, sonra gece 3 te çok yoğun su geldi, doktor sızıntı şeklinde olmuş dedi, demek ki kalan suyuda atmış oldum, 5 dakika sonra sancılarım aşırı arttı, yerimde duramıyordum 5 dkda bire düştü, ebe geldi sadece 1 cm açılmam olmuştu 24 saatte, 4 cm olursa başka bölüme gidip orda epidural olacaktım, 3 saat sonra artık durmadan ağrı çekiyordum, ebe geldi açılman 5 cm hadi gidiyoruz özel odaya dedi bende baya mutlu olmuştum çünkü epidural olacaktım, sonra bizi odaya getirdiler ben durmadan sancı çekiyorum bu arada, gas&air diye birşey var burda yarısı oksijen yarısı nitrojen ondan kullandim içine çekiyorsun ve resmen uçuyorsun :) çok değişik birşey, doktor birtakım testler yapmamız lazım sana epidural yapmak için dedi, sonra kan aldılar elimden, sonra sana önce suni sancı vereceğiz sonra epidural yapacağız dediler ona da tmm dedim, bu arada sürekli istifra ediyorum ve vücudumda su kalmamıştı, hem serum hem suni sancı verdiler, ben buraları pek hatırlamıyorum tabi sonrasında eşim söyledi tüm bu süreci birlikte yaşadık doğum sırasında full yanımdaydı, burda öyle yapıyorlar, ve çokta güzel oldu tüm duyguları beraber yaşadık, gerçekten o 9 doğurdu, her neyse benim sancılar aralıksız oldu ve benim büyük tuvaletim gelmişti, ebe hayır o bebek dedi ben şok oldum tabi, suni sancı verdikten sonra açılmam 8 cm olmuştu ve epidural yalan oldu resmen beni kandırdilar diye düşünüyorum çünkü burda herşeyi doğal seyrine bırakıyorlar, ben hayır büyük tuvaletim diyorum akinma hissi geliyor falan, bir anda yattığım yatak doğum masasına dönüştü ☺️sonra sancı gelince ıkın dediler ve herhalde 15 defa ikindim, tüm herşeyi hissettim kafasının ilerleyişini,ve mucize kızım ellerimdeydi,ve o an herşey bitmişti herşey,tüm ağrı bitti, 33 saat sonra kollarıma aldım, bu resmen mucizeydi benim için, doğum süreci çok olağanüstü birşey kızlar çok, biz kadınlar çok ama çok güçlüyüz….
Sonrasında bizi bırakmadılar tabi 2 gün müşahade altında kaldık kızımla, geceleri tek başımıza kaldık, babaya izin vermediler, ben acemi anne ve 2.680 kg kızım tek başımıza kaldık ilk gece :) tabiki ebeler ilgileniyor ihtiyaç durumunda çağırıyorsun, kızıma 2 gün damardan hep antibiyotik verdiler,sayısız topuk kanı aldılar, hep test yaptılar, çünkü enfeksiyon riski vardı, ama çok şükür iyiyiz 🙏🙏
Bebek bakmaktan hiç korkmayın ve endişelenmeyin sakin ben ilk gece tek başıma kaldım ve sanki o beni yönlendirdi ve annelik kesinlikle içgüdüsel 💞💞
Çok uzun oldu, buraya kadar okuduysaniz ne mutlu bana ;)) bizimde hikayemiz bu, 33 saat doğum süreci ve 2 gün hastanede kaldık kızımla…
Yine olsa yine yaparım ve yapacağım kısmetse ilerde:))
Yani demem o ki kızlar annelik çok kutsal, sanki ben anne olmayı beklemişim sanki aldığım tüm nefesler onu kucağıma aldığım gün içinmiş gibi hissediyorum…
Allah hepinizin yardımcısı olsun, herkesin hikayesi kendine has :)