Meridaily Benim de 1 gün geçti sabah yaptım test negatif🤦🏻♀️ ilk gebelıgımde 7,8 gün geçtiği halde çok çok silik çizgiydi kuruma çizgisi sanmıştım kanda çıktı, bekleyip kan verin bence
Askiletotomsu aysanne benimde 14 ünde olmam gerekiyorsu. Kahve lekelenmem oldu peçeteyle silmelik ama .damla bile değil. Halende adet olmadım Hamileysem çok sürpriz olur onlemlerimi alıyordum. testte yapmak istemiyorum bı kaç kez adetim testten üç dort gün sonra geldi. Pkoslusun normal demişti doktorum.
Gamzebrb aysanne bende test yaptığım zaman çıkmıyo adetim geçmişti yaptım negatif çıktı hastaneye gittim kan verdim beta 112 çıkmıştı biliyodum hamile olduğumu çünkü göğüslerim hassaslaşmıştı anlamıştım bence direk kan ver canım inşallah çıkar
aysanne Gamzebrb benim göğüslerimdede hassaslık var ve şu an kasıklarımda batma var ya dua edin lütfen🤲🏻🤲🏻
Gamzebrb aysanne inşallah hamilesindir canım rabbim bu mübarek günde seninde isteyen herkesinde yüzünü güldürür inşallah 😍
Maece aysanne Ben regl geçtikten 3 gün sonra yaptım negatifti,7. Gün yaptım pozitifti beta 218′di 🎈 Pozitife dönebilir 🌺
hazal2131ds aysanne bende hamile kalmadan bi ay önce 7 gün gecikmiştim. Normal testte çıkması lazım 2 gün geciktiysen. Bence erken gebelik testi al en garanti o.