Seref ben ilk 3 ay hiç almadım verdim hatta sonra ayda bir kilo ala ala ilerledim ta ki son trimester a kadar. Ne alınıyosa gerçekten o dönem alınıyo. Şuan 37.haftamdayım 11 kilo aldım çok mutluyum. Bence çok almamaya çalışın hem sağlıklı değil hem hareketiniz kısıtlanır hem de çatlak oluşur