AyseguLena Deletedmom23234 Rica ederim canım benimm sen her konuda içini ferah tut buradaki olumsuz yorumlara hiç takılma, hep pozitif ol 💋🌸sağlıkla kalınn inşallah 🙏🏻❤️
AyseguLena Deletedmom23234 Amiiin hepimizin inşallah, herkes sağlıcakla kucağına alır bebişlerini zamanında ❤️🙏🏻
Feyza-nur BelisinAnnesi ilk dozu 18 haftalıkken oldum 1 ay sonra gel ikinci doz dediler birde doğumdan sonra olucakmışım
3MelekAnnesi3 BelisinAnnesi ilkte 2 doz oldum ikincide gerke yok 3 5yık koruyuculugu var dendi oglumla oglumun arası 1 bucuk yas olcak cunku gerke duymadılar
HarleyQ BelisinAnnesi Ben ilk gebeliğimde 5 dozu da tamamladım bidaha hamile kaldığımda uğraşmamak için. Sağlık ocağında 5e tamamlarsan doğurganlık süren boyunca bidaha vurulman gerekmeyecek demişlerdi. Bu hamileliğimde aşı olmayacağım o sebepten
AyseguLena Deletedmom23234 acır, ağrır kuzum daha yeni ama kolunu hep hareket ettir sakın put gibi tutma daha kötüleşir 😂 ne kadar çok hareket ettirirsen o kadar çabuk geçer acın, ağrın sadece üstüne yatamazsın akşam oda 2-3 güne geçmişti bende 😍
Deletedmom23234 AyseguLena Hahaha tamammm öyle yapmicam🙈😅 geçer tabi ama kimisinde de hiç ağrı olmuyormuş oysaki ağrı eşiğim yüksekti🤭