esinaltintaas BelisinAnnesi İlk dozumu 21.haftada oldum 26 haftalık olucam yarında 2. Dozum için çağırdılar
Merveysel15 Deletedmom23234 herkeste farklı olabiliyor etkisi bende 20 haftalık iken ilk dozu yaptım geçen cuma günü ilk gün az bisey ağrı oldu sonrası hiç hissetmedim ne şişme ne ağrı parol bile içmedim o derece o yüzden korkmayın herkeste bir olmuyor.
AyseguLena Deletedmom23234 Hiç onları okuyupta kendini korkutma ne aşı olurken hissettim ne de sonrasında öyle abartı ağrı sızı hissettim. İlk gün oynatırken kolumu çok az ağrıdı diğer günde üstüne yatınca ağrıdı sonraki güne hiçbir şeyim kalmamıştı. Doktor ağrın, ateşin olursa parol iç dedi ama hiç gerek duymadım. Sana tavsiyem kolunu aşı olmuşun çok ağrıyormuş gibi sabit tutma günlük nasıl hareket ediyorsan öyle kullan canım daha kolay atlatırsın ☺️
Littlespy BelisinAnnesi ben 2018 ağustosta işe girerken 1 doz olmuştum tetanoz aşısı, doktorum gerek yok o zaman yapmaya dedi. Aşı acısından yırttım yanı 🌚🤓
Kubradem_52 BelisinAnnesi Her doktor onermiyor eskisi gibi cunku önceden evde yapılan dogum ve steril olmayan ortamlarda dogum yapıldığı için aşı nin ameliyat sırasında bizi koruması amaç doktorum gerekli görmedi isteğinize bırakıyorum dedi birde 20 haftaliktan önce olmayın dedi bende tedbir olarak 1 doz vuruncam
[silindi] BelisinAnnesi ilk doz genelde 20. Haftada vuruluyor ama gecikmesinde çok etkilemiyor bu durumu 2. Doz 4 hafta sonra vuruluyor 3. Doz ilk açıdan 6/12 ay sonra vuruluyor ikinci gebeliğinizde koruyucu bu süreye giriyorsa hiç vurulmanıza gerek bile kalmayabilir
mombursamom BelisinAnnesi doktorum 20 den sonra yaplmasni onermisti. Birini 20 de digerini 24 de yaptirdim. Eger 2.gebelik arasi 5 yildan fazla ise tekrar 2 doz yaptiriliyor. Koruma suresi 5 yil dedi doktorum.
mercimekkoftesi1 20′inci hafta da ilkini vurdurdum 27′inci hafata da ikincisini. Üçüncü doz yok, iki doz attırdım.
Mercimekkveannesi Ben ilk hamilelliğimde 2 doz vuruldum haftasını hatırlamıyorum şuan 15 haftalığım sağlık ocağında ki ebe 4 sene dolduysa tekrar bu hamileliğinde yapıcaz dedi koruması geçiyormuş 20.haftada gel dedi 2.dozuda 1 ay sonra yaparız dedi ☺️ ağrısına gelirse ben 1 hafta boyunca kıvrandım kolumu kesicek duruma geldim 😒 ama her insanda aynı ağrı derecesi olmuyo tabi
effy BelisinAnnesi 18 haftalıkken oldum. Gebeyken 2 doz oluyorsunuz ve koruyuculuğu 3 yıl sürüyor. Size verdikleri aşı kartında 3. ve 4. doz da var. Gebelik bittikten sonra 3. dozu olursanız koruyuculuğu 5 yıl, 4. dozu da olursanız 10 yıla uzuyor. Yani bi sonraki gebelikte tekrar aşı olmaya da gerek kalmıyor. Ama 3 ve 4 opsiyonel olmayadabilirsiniz yani.
bsra1321 BelisinAnnesi ilk gebeliğiö, 2 doz olacağım. İlkini 25. Haftada oldum, diğerini bugün 29.haftada olacağım.. hemşire yakın tanıdığımız, bebeğin hareketlerini çok net hissettikten sonra aşının daha sağlıklı olduğunu söylemişti